Labana Susu Kambing

Labana Susu Kambing

Dengan 7 makanan khasiat untuk ibu dan anak

Membantu menguatkan imunisasi badan. Melancarkan sistem pencernaan, meningkatkan tenaga dalam tubuh badan.

 

 

Bayi Demam Kuning

Menambahkan Susu Badan

Menguatkan Tulang

Memberi Tenaga

Ibu-Ibu Diluar Sana 
Tak Perlu Risau Lagi !!

Labana Susu Kambing menggunakan bahan yang terbaik

BUAH TIN

Membantu untuk menjaga darah tinggi dan serangan jantung.

BUAH ZAITUN

Memiliki kandungan prostaglandin yg sangat berkhasiat dalam
meredakan rasa nyeri pada sendi dan penyakit tulang.

BUAH DELIMA

Mempunyai kandungan yang boleh melembutkan kulit dan wajah.

SAFFRON

Membantu menyembuhkan demam kuning bayi yg baru dilahirkan dan menguatkan ingatan.

MADU

Memberi sumber tenaga yg berkekalan dan memiliki
manfaat untuk kesihatan dalam tubuh kita.

KISMIS

Dapat menguatkan daya ingatan dan mengubati penyakit lupa.

KURMA

Kandungan vitamin A pada buah kurma memiliki manfaat kesihatan mata,
dan juga sumber tenaga yang berkekalan.

No. Sijil

halal-malaysia-logo-83E58494C7-seeklogo.com

Halal

Ms 1500 :2009
JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/1 139-12/2014

Mesti Vector logo

Mesti

78/N/000015-092013

Ahli Persatuan Pengguna Islam

78/N/000015-092013

Packaging

Kotak 
 500g

Kotak sachet 

 25g x 10sachet

Papan sachet- 

25g x 10sachet

 

Susu Kambing Yang Berkhasiat

Ramai Ibu Yang Berpuas Dengan Produk Kami 

TESTIMONI

Salam, akak dah try susu kambing labana yang liza suruh cuba tu.

Alhamdulillah, sejak anak minum memang nampak kurang dia punye demam dengan selsema. Kalau tak mudah sangat dia nak selsema. Dekat taska tu, kalau ada budak lain selsema, dia mudah nak berjangkit.

Sekarang alhamdulillah sejak minum ni nampak selera dia makin bertambah.


Kak Aida
- Terengganu -
Assalamualaikum, nak bgi feedback labana susu kambing. Saya ada masalah sakit lutut yang teruk. sampai berbunyi2.

Sejak amalkan labana susu kambing , perlahan-lahan hilang sakit lutut dan tak berbunyi dah. Saya bagi mak saya dan nenek saya yang ada masalah sakit lutut dan kolestrol.

Alhamdulillah bila check balik, tahap kolestrol turun dan sakit lutut malin kurang



Nurul
- Kelantan -
Assalamualaikum sis, setelah saya minum labana susu kambing kandungan saya makin bertambah sihat, badan rasa bertenaga dan kurang lesu.

Alhamdulillah doktor cakap baby dalam kandungan sihat. Saya akan teruskan minum labana susu kambing sehingga lepas bersalin. Taknak dah tukar produk lain.






Siti Aisyah
- Kelantan -
Haii, Selepas anak saya minum susu kambing labana , anak saya dah takda alahan pada susu yang lain.

Alhamdulillah saya rasa gembira akhirnya saya jumpa dengan produk yang boleh selesaikan masalah.








Shima
- Selangor -
Assalamualaikum, saya dan minum labana susu kambing tu. sedap sangat. Rasa labana ni tak sama macam susu kambing jenama lain tau.

Tekstur susu ni pun tak berketul masa bancuh. kami share dengan anak yang umur 2 tahun, tu pun dia je minum lebih. Tak ada bau hamis langsung.

Terima kasih sebab kenalkan labana. nanti kita order lagi.



Shikin
- Selangor -
Saya nak berkongsi kebaikan susu kambing labana. Saya memang alah sesetengah makanan contoh ais dan makanan sejuk lain. Bila makan saya rasa pernafasan saya kurang selesa.

Tapi lepas minum secawan susu kambing pernafasan saya normal.






Fatin
- Kuala Lumpur -

Berapa Harga Labana Susu Kambing ?

Semenanjung Malaysia

500g – Rm 40

Kotak Sachet – Rm 24

Papan Sachet – Rm 24

Sabah / Sarawak

500g – Rm 45

Kotak Sachet – Rm 28

Papan Sachet – Rm 28

 

Harga Pek COMBO Lagi Jimat !!

Tawaran untuk ibu-ibu yang ingin mencuba Labana Susu Kambing

Semenanjung Malaysia

500g – Rm 75

Kotak Sachet – Rm 40

Papan Sachet – Rm 40

Sabah / Sarawak

500g – Rm 81

Kotak Sachet – Rm 47

Papan Sachet – Rm 47

 

Siapa Yang Perlukan

Labana Susu Kambing ?

 

Ibu Dan

Anak

 

Ibu

Mengandung

 

Ibu

Menyusu

Tempah Sekarang Untuk Lebih Jimat !!

Sila Tekan Beli Sekarang